098 96 59 177
  • Графік роботи:
  • Будні: 09:00 - 18:00
  • Субота: 09:00 - 17:00
  • Неділя вихідний

Обмiн та повернення

Як повернути товар, якщо його було доставлено Новою поштою/кур'єром?


Вам потрібно надіслати товар на повернення службою доставки Нова Пошта
 
Що потрібно для відправки товару на повернення:
• Товар, який Ви хочете повернути;
• Упаковка товару, всі ярлики та бирки;
 
Зверніть увагу!
 
Повернення товару можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду
Товар, який був в експлуатації, поверненню не підлягає! Повернення необхідно оформити як звичайне
посилку та надіслати за адресою. Повернення, надіслані на інші адреси, неможливо знайти оброблені.
Надсилання посилки здійснюється за рахунок покупця. Товар не повинен відправлятися післяплатою.
 
Адреса для відправлення:
ВОВК ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ ФОП м. Первомайський (Харківська обл.), Відділення №1 тел. 380635548783
 
 
 
Протягом якого терміну я можу повернути товар?
 
Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Ви можете повернути товар неналежної якості протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.
 
Коли буде здійснено повернення коштів?
Повернення коштів за товар провадиться протягом 7 днів після фізичного отримання Вашої посилки на відділенні Нової пошти.


 
Чи можу я обміняти товар замість його повернення?
Так, Ви можете здійснити обмін. Для цього оберіть відповідний товар для обміну та зв'яжіться з нами
Покрокова інструкція:
•1 Повідомте менеджеру: номер замовлення, що не підійшов, а також артикул і розмір обраного товару для обміну
•2 Очікуйте доставку відповідного товару протягом 2-4 днів з моменту відправлення замовлення, що не підійшло.
 
Увага! Посилання відправляється без післяплати. Усі витрати на пересилання перебирає покупець.


 
 
Чи можу я повернути частину замовлення?


Так, Ви можете повернути будь-яку річ, яка Вам не підійшла
 
Який гарантійний термін передбачено для товарів?
 
Гарантійний термін 30 календарних днів з моменту отримання замовлення
 
Що таке товар належної якості?
Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опис на сайті товар без виробничих дефектів, який Вам не підійшов за розміром, кольором чи фасоном.
 
Повернення товару належної якості можливе лише при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, ярлики) та споживчих властивостей. (Ношений товар поверненню не підлягає)
 
 
Що таке товар неналежної якості?
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або не відповідає опису на сайті. Виробничі дефекти можуть бути виявлені при отриманні, огляді та примірці товару, без його введення в експлуатацію протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.
 
У мене залишились запитання?
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару або наданого сервісу в індивідуальному порядку, просимо Вас надіслати письмове звернення до служби підтримки клієнтів електронною поштою info@gfsport.com.ua або зателефонувати за одним із номерів:
(098) 965-91-77;


 
Приємних покупок!